hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > آذربایجان غربی > آذربایجان غربی| تونل آزادراه ارومیه به تبریز 3 سال دیگر به بهره‌برداری می‌رسد

آذربایجان غربی| تونل آزادراه ارومیه به تبریز 3 سال دیگر به بهره‌برداری می‌رسد

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه سرعت حفاری تونل آزادراه ارومیه-تبریز کم بوده و پیمانکاران در عرض ۶ ماه توانسته‌اند یک‌پنجم آن را حفاری کنند در نتیجه سه سال طول می‌کشد تا این پروژه به بهره‌برداری برسد. 

به گزارش فارس، سید هادی بهادری در خصوص تأخیر ایجادشده در تونل جاده ارومیه به تبریز اظهار کرد: با توجه به اینکه حفاری تونل این آزادراه برعکس تونل زاب به‌صورت دستی و انفجاری است بنابراین احداث این تونل زمانبر بوده و بهره‌برداری از آن به تأخیر افتاده است. او افزود: طول تونل جاده ارومیه به تبریز دو متر بوده و هم‌اکنون نیز فعالیت و حفاری آن، هم از طرف روستای سرای و هم از طرف روستای آق‌گنبد در حال اجرا بوده و تاکنون ۴۰۰ متر از این تونل حفاری‌شده است. نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تونل جاده ارومیه به تبریز ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، افزود: با توجه به اینکه سرعت حفاری تونل در این مدت کم بوده و پیمانکاران در عرض ۶ ماه توانسته‌اند یک‌پنجم آن را حفاری کنند در نتیجه با این روند سه سال طول می‌کشد تا این پروژه به بهره‌برداری برسد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد